Sevgili okurlarım, sakın beni yanlış anlamayın, sizlere saygısızlık kastım yok, aklımdaki tek şey 8 Temmuz’a kadar tutuklanmamak…
Tutuklanmaktan korkum yok, sadece vatandaşlık görevimi yapamayıp gitmeleri için bir oy verememiş olmak beni üzer.
Dolar artıyormuş, hayır kardeşim dolar artmıyor TL artıyor, dolar halen 1 değerinde ama TL 5 oldu, bu demektir ki paramız artıyor…
Bu kadar basit matematik bilmeyenler fizikçi olacak ve Türkiye’yi kurtaracakmış inanmayın arkadaşlar…
Kabzımallar soğana patatese operasyon yapıp iktidarı yani ak partimizi devirmeye çalışıyorlar, biz sizi patates yapar sandığa atarız Alimallah…
Bunlar soğandan medet umar hale gelmişler.
16 yıldır Milletvekili olan, Eşi ve kendi ailesinden kalan miraslarla birlikte 2 milyoncuk parası olan adamı Reis yapacaklarmış!
Yahu bir tane iş bağlarsın, tek kalemde 2 milyon komisyon alırsın, 16 yılda 1 komisyon alamayan adam, İsrail, Amerika’yı nasıl kandıracak?
Bak şu anki reisimiz, van muyittin deyip İsrail’in aklını başından aldı.
Biz reis seçiyoruz, ne o şiirler felan, sankim Nobel alacak şair seçiyoruz, adam “fizikçiyim” diyo, şair çıkıyo, bunların herşeyi böyle yalan işte.
Yahu adam, senin daha oğluna faydan olmamış, çocuk gitmiş er olarak askerlik yapmış, ona bir torpil ayarlayamamışsın!
Biz elin gavurunu gandırup, Köprüler, havalimanları yapturduk, biz iflas etdüğümüzde paralarını zaten alamayacaklar, biz batsak bile, Köprülerimiz, Havalimanlarımız olacak da…
Bunlar usdaluk işi usdaluk.
Hele bir aslan tilki hikayesi paylaşalım tam olsun 
aslanın biri, bir koyunu yanına çağırır ve “nefesinin kokup kokmadığını”
sorar.
“Evet” diye yanıtlar koyun. aslan bu yanıta kızar ve koyunu oracıkta
parçalar.
daha sonra kurda seslenip yanına çağırır, ona da ayni soruyu sorar.
“Hayır” diye yanıtlar kurt korkudan. ancak o da yağcılık yaptığı için
aslanın öfkesinden kurtulamaz.
sira tilkiye gelmiştir. ayni soruyu tilkiye de sorar. tilkinin yanıtı söyle
olur;
“üzgünüm, üşütmüşüm biraz, o yuzden burnum koku almıyor “
dersimiz;
akıllı kişi tehlikeli durumlarda konuşmaz !!!
Bizde akıllı olmaya çalışıyoruz, galiba onuda çok başaramayıp saçmalıyoruz…

Huryol Haber